Adblock Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

"buster Stand" In The Auld Overgate (Chips & Peas)

Gedee

In this modern day of ultra hygiene, health and safety, low calory food, diet conscious population, I think I can safely say .......... a reincarnation of the "Buster Stand" will never ever be created again in oor modern City.

I widnae expect many (if any) DB forum members to remember it, but if you have any aulder relatives, noo might be the time to "joogle" their memories and ask them aboot, no only the "Buster Stand" ....... but so much of whit has noo passed them by in Dundee, but still brings back a smile to their faces.

Loads o happy memories .....and sae easy for maist o' us, to link any o' these memories  wi' so many o' oor loved ones, who have maybe now passed on ..... as well for many ...... more memories of oor great club DFC.

But jist as an example o hundreds o auld memories, lets think aboot this Buster Stand and the area ahent.........

It stood in the overgate, jist in front o' the auld open market, which in the main selt second hand clathes o' any description.......

Examples being ......... boxes o "done wi"  big auld cast iron keys, that fitted it seemed, a'body's hooses and ootside lavvy doors, boxes o' auld specs for re-use (nae NHS in them days)  .....and wait for this ain ......even auld wivies (used bloomers)

(I can honestly mind as a young bairn, fowk tryin on the specs and checking oot the gusset o' these bloomers)

Buster Stand (check link and pic) consisted o' some canvas ower a bit o' scaffolding, a wooden bench arood the inside tae sit on and in the middle aboot one yard fae yir nose were three charcoal furnaced open braziers .....each containing a huge open pot on tap .....  one wi' boiling water for washing up the used bowls ....... two had the big fat green peas .....  and the third (and this shouted oot, DANGER at yi ......anither big pot full wi bilin' beef dripping, whar they cooked the chips.

Looking back at that .....and bearing in mind, mithers and faithers took their bairns alang .....naebody, that eh can mind o' ever got scalded, or burned tae daith !!

Younger members will be looking at this probably and wondering ...... whit's awe this aboot ?

Well awe I can say is, eh'm no really sure ......it wis jist a fond memory that passed through my heid.

And there is plenty room for mair ..... fae yirsel ..... yir aulder realatives ..... or even me, if yi want.

So a weel as lookin forrit ...... it's as fine to look back as weel sometimes.

http://bygone.dundeecity.gov.uk/reminiscences/buster-stand

Adblock Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.

Being an elderly person , eh mind o' the buster stand and a' the auld stuff like the Empress , Ma Potts Dumplins , Uggy the Chapper in Mid Cragie , The Bottle Man , the rag place in Dura St (robbing fecker) the wee shop in Dura St that sold the penny fizzy drinks.

Hallys Jute Mill (eh worked there for a wee bit) The Royal Hotel at the tap o' Union St (eh worked there for a wee while) Coca Cola on the cleppie , is it still there ?

the auld tenements we the pletties and the lavvies on each landing , Sitting on the tram going up the Overgate ?? I was aboot 5 then , the queen coming doon the Kingsway and us oot o' skale tae wave a wee flag , eh wis still aboot 5.

The Rainbow School , eh went there.

Getting a sneaky in tae Dens.

on a sad note, feckin Skinheads , Shimmy ya bas :P

Feck me I can go on for ages.

Hello Islay .....Thanks for your wee post and regards to your wife for recalling the visit doon there wi her granny.

The auld westport, overgate and nethergate o' Dundee, had lots o' exciting things to offer for the younger bairns. 

Even though maist o' the tenements in the centre o' the auld toon, like in Hawkhill (Hackie) where eh lived,  wir basically inhabitable, damp,  crumbling slums, wi nae hot water, and ootside lavvies and dirty, smelly, back courts (backies) that even the vermin avoided and every hoose in oor auld tenement had at least one cat, to keep doon the number o' mice etc, I can still mind them, and the fowk who lived there, wi' fondness.

There wis of course the "posher areas" in Dundee that offered much better amenities to those who could afford it..........Oot o' oor reach !!

The decision to "rip oot" the worst o' Dundee Centre, was probably a necessary move, but I guess little thought or planning went into it, in their rush to get the job done. I think there might have been some "funny money" changing hands in the cooncil, in them days, and little thought or care for those who lived there, when they removed the heart of the city and the families in it !!

This could well turn oot tae be the kind o thread that half the fowk on the board jist love.

And the ither half cannae shut it doon quick enough.

I think you'll awe ken whit camp eh'm in !!

( Maybe like religious and political topics, it should hae a section, awa fae the main forum )

I am no going to say, it is ony for the aulder members, 'cause every memory has validity, and can hold a lot of meaning, what ever age you are.

My faither got a joab as an (upmarket) supervisor in Keillers, and he used tae come hame wi a roond chunk o Chocolate, aboot a pound in weight. It wis as hard as brick and wis made up oot o the "bottom scrapings" o' the pots/boilers,whar the chocolate wis made.   

He posed it awa fae us, on the tap shelf o a cupboard in the hoose awa fae us bairns ...... needless tae say, we didnae tak lang tae find it !!

The thing wis, although it tasted braw ......it really wis as hard as a brick !!

And the ony way we could get bits aff it, wis by scraping oor teeth alang it ..... like a bunch o' hungry urchins !!

The three o' us, being sae young, thought oor parents never kent we were aye at it, every time they went oot ........ but looking back, of coorse they did (wi the diminishing chunk severely marked awe aboot wi awe oor teeth marks ..... they must have thought it wis us ..... or king-size mice)

This wid have been in the late 1940's ...... when there wis nae sweeties basically ..... and achin wis on rationing !!

And to move awa fae "sweeties" ...... is their anybody ot there that can mind o' the "horse butcher" in the "aud wellgate......delicious meat !!

Being an elderly person , eh mind o' the buster stand and a' the auld stuff like the Empress , Ma Potts Dumplins , Uggy the Chapper in Mid Cragie , The Bottle Man , the rag place in Dura St (robbing fecker) the wee shop in Dura St that sold the penny fizzy drinks.

Hallys Jute Mill (eh worked there for a wee bit) The Royal Hotel at the tap o' Union St (eh worked there for a wee while) Coca Cola on the cleppie , is it still there ?

the auld tenements we the pletties and the lavvies on each landing , Sitting on the tram going up the Overgate ?? I was aboot 5 then , the queen coming doon the Kingsway and us oot o' skale tae wave a wee flag , eh wis still aboot 5.

The Rainbow School , eh went there.

Getting a sneaky in tae Dens.

on a sad note, feckin Skinheads , Shimmy ya bas :P

Feck me I can go on for ages.

Eh dinnae want tae be huggin this thread Canberra ..... but eh hid tae come back and say .... that's a cracker o' a post !!

I think you must have lived as a bairn on the ither side o' oor great city, cause there are things there, I cannae remember i yir post.

"Ma Potts Dumplins" you've got me on that ain !!

But of coorse I div mind the auld tenements and pletties, and eh can stull mind us as bairns, shoutin up fae the backies "Ma throw us doon a jeely piece" (Slice of bread with jam on it) .....and scraping the muck aff it, if it landed on the wrang side. ..... before shovin' it a' in yir mooth.

And of coorse the ootside lavvie whar in the winter ye sat on a cauld wooden seat, winter winds near blawin the auld door aff its hinges and freezin oor wee backsides aff. And wi a chunk o ' DC Thomsons newspaper in one hand (nothin' too glossie) .... and the Dandy or Beano in the ither !!

The main tram I mind wis the ones going up an doon the Blackie. I do mind takin the lang trip tae the Swanae Pond on them. (special day)

"The Bottle Man , the rag place in Dura St (robbing fecker) "     I dinnae ken him (but you made me laugh) The man wi the horse and cart coming roond.   

And whit aboot the men that wandered aroond, sung in the "backies" hoping fowk wid throw doon a few pennies tae them .......can ye mind them ?

Adblock Detected